niedziela, 16 października 2016

PIELĘGNACJA MOICH WŁOSÓW

Ahoj!

Dzisiaj przychodzę do was z bardzo długo wyczekiwanym postem o pielęgnacji moich włosów. Mimo, że moim włosom do idealnych bardzo daleko, to i tak często pytacie jakiego szamponu i odżywek używam do ich pielęgnacji. Stwierdziłam, że zamiast odpowiadać na to po kilka razy, po prostu napiszę o moich ulubionych kosmetykach do włosów na blogu i gdy ktoś zapyta, to będę go odsyłać do tego posta. Nigdy nie dbałam jakoś specjalnie o włosy, zawsze były zniszczone, sama nie wiem od czego, ponieważ nie używam suszarki, prostownicy i nie niszczę ich w żaden inny sposób. Znalazłam jednak dobre produkty oraz regularnie podcinam końcówki (co miesiąc, max. co dwa miesiące) i widzę ogromną poprawę. Bardzo dużo dał mi także zabieg z użyciem kosmetyku olaplex u mojej fryzjerki, który wyciągnął moje włosy z wielkiego bagna. Weszłam w to bagno przez rozjaśnianie moich włosów. Miałam rozjaśnić tylko końcówki, aby wyszło małe ombre, ale ostatecznie jedna połowa moich włosów była naturalna, a druga "blond" (tak naprawdę jedno wielkie, żółte siano). Na początku bardzo mi się podobało, ale później włosy zaczęły mi wypadać garściami, w niektórych miejscach były dłuższe, a w niektórych krótsze, szczerze mówiąc doprowadzało mnie to do szału. Na samym dole wkleję wam małe porównanie moich włosów teraz oraz przed ich ścięciem i zabiegiem z olaplexem. Teraz pokażę wam czego używam do pielęgnacji :)

MUSisz ją mieć!




Ostatnio przytrafiło mi się coś bardzo fajnego, mianowicie miałam przyjemność otrzymać do testów odżywkę do włosów w piance od firmy MUSE cosmetics. Mimo, że ten kosmetyk do najtańszych nie należy, to po jego przetestowaniu jestem w stanie stwierdzić, że NAPRAWDĘ WARTO. Po wmasowaniu w skórę głowy dosłownie jednej pompki tego produktu moje włosy stały się od razu gładsze, a także zyskały większą objętość. Producent zapewnia: "Zastosowany układ substancji czynnych zapobiega wypadaniu włosów, wzmacnia cebulki włosa, poprawia przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosa. W efekcie włosy stają się grubsze i mocniejsze (...)''. Dalszą część możecie przeczytać tutaj: KLIK. Oczywiście ze wszystkim, co jest napisane w opisie produktu całkowicie się zgadzam, ta odżywka naprawdę poprawia kondycję włosów. Za jakiś czas wstawię na bloga także zdjęcia przed i po testowaniu tego produktu. Na tą chwilę mogę wam ją polecić z ręką na sercu i stwierdziłam, że warto wydać trochę więcej, ale mieć naprawdę porządny kosmetyk, który jest w stanie na naszej głowie zdziałać cuda niż coś taniego, co może jeszcze bardziej zaszkodzić naszym włosom. Poza tym odżywka ma wystarczyć na trzy miesiące codziennego stosowania, więc myślę, że jest dosyć wydajna i raz na trzy miesiące można sobie pozwolić na wydatek, który pozwoli nam i przede wszystkim NASZYM WŁOSOM poczuć się o wiele lepiej. Produkt doszedł do mnie na drugi dzień po złożeniu zamówienia i sami zobaczcie na powyższych fotografiach jak pięknie i porządnie był zapakowany!

KOSMETYKI BABUSZKI AGAFII


Produkty, które widzicie na zdjęciu wyżej są używane przeze mnie każdego dnia i je po prostu uwielbiam. Od dawien dawna słyszałam o tych kosmetykach, jednak nigdy nie mogłam się dowiedzieć jak się nazywają oraz gdzie można je dostać. Niedawno, bodajże jakieś dwa tygodnie temu natrafiłam na kosmetyki babuszki Agafii w sklepie ze zdrową żywnością w moim mieście i stwierdziłam, że w końcu je przetestuję, bo od dawna się na nie czaiłam. Jeśli chodzi o cenę, to jest naprawdę niska jak na taką pojemność butelki. Na te dwa kosmetyki wydałam niecałe 20 złotych. Mam zestaw: szampon wraz z balsamem do włosów - razem tworzą świetny duet. Poza tym używam także odżywki, którą pokazałam wyżej i moje włosy są w niebie, dosłownie. Ostatnio ich stan z dnia na dzień jest coraz lepszy, a ja coraz bardziej dumna z siebie, że w końcu zachciało mi się o nie zadbać. Także kosmetyki na zdjęciu wyżej są w 100% naturalne i polecam je każdemu. Do wyboru są tak naprawdę w różnych wersjach kolorystycznych i zapachowych. Nie wiem w jakim sklepie/drogerii stacjonarnie można je kupić, ale w drogeriach internetowych jest mnóstwo kosmetyków tej firmy.

KEUNE & tańszy zamiennik odżywki MUSE cosmetics


Kosmetyki firmy KEUNE pewnie niektórzy z was już znają. Nie przyszłam dzisiaj ich zachwalać, ponieważ uważam, że nie mam za bardzo do tego powodów. Produkty tej firmy są drogie, a nie zauważyłam większych różnic w kondycji moich włosów. Szampon skończył mi się po niecałych dwóch miesiącach codziennego stosowania, więc sami oceńcie jego wydajność. Zapłaciłam za niego u mojej fryzjerki 85 złotych i nie wiem czy było warto. Poleciła mi go po zabiegu z użyciem produktu olaplex, ponieważ jak już wiecie bądź nie wiecie po zastosowaniu olaplexu nie można używać każdego kosmetyku, najlepiej, aby były w 100% naturalne, aby nie zniszczyć efektu pięknych i zdrowych włosów. Uważam, że kosmetyki babuszki Agafii są na identycznym poziomie i włosy są po nich naprawdę nawilżone i mają zdrowy wygląd. Oczywiście kosmetyków firmy KEUNE nie krytykuję, bo nie są złe, ale drugi raz bym nie kupiła tak drogiego szamponu, który nie zdziałał żadnych cudów na mojej głowie. Jeśli chodzi o drugi kosmetyk, który stoi na zdjęciu zaraz przy szamponie jest to odżywka, której stosowałam zanim dostałam produkt od firmy MUSE cosmetics. Mogę stwierdzić iż jest to tańszy zamiennik, fajnie nawilża, lekko zwiększa objętość, ale cudów raczej nie zdziała. Nie będę się zbyt długo rozpisywać na temat tego produktu, jeśli chcecie coś niedrogiego, a dobrego i potrzebujecie nawilżenia, ponieważ wasze włosy są suche i bez objętości to ten produkt jest dla was.

PORÓWNANIE MOICH WŁOSÓW
(PRZED I PO ZABIEGU OLAPLEX)


Różnica na zdjęciach nie jest tak bardzo widoczna jak na żywo, ale mam nadzieję, że coś tam widać. Stan moich włosów naprawdę się poprawił i zakończę słowami: NIE ROZJAŚNIAJ WŁOSÓW! Przynajmniej nie u fryzjerki, która weźmie za to 80 złotych, a zrobi to najtańszym produktem z drogerii, który zniszczy doszczętnie twoje włosy.


Mam nadzieję, że post wam się spodobał i do zobaczenia w kolejnym!
Buziaki, Wiki

7 komentarzy:

  1. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widać, że robisz to z pasją. A post bardzo fajnie się czyta. Dlatego promuj swojego bloga za darmo. Łap ode mnie link i zostaw komentarz jak Ci się podobało.

    http://www.youboost.pl/blog/nasze-uslugi/90-sposobow-na-pozyskanie-darmowych-linkow-do-bloga-strony-czy-sklepu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pokazałaś tutaj bardzo fajne produkty, o żadnym z nim jeszcze nie słyszałam, więc z pewnością w najbliższym czasie postaram się je zakupić i wypróbować, może moim włosom również pomogą ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać dużą różnić ze wlosy są w lepszym stanie ☺
    Świetny blog 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać dużą różnić ze wlosy są w lepszym stanie ☺
    Świetny blog 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post! <3
    ZAPRASZAM DO SIEBIE: http://photoalexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać wielką różnicę, Twoje włosy odżyły!
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń