piątek, 5 sierpnia 2016

Piękno ukryte w szczegółach


Cześć!

 Po przeczytaniu tytułu tego posta z pewnością każdemu na myśl przychodzi co innego. Może was zaskoczę, a może też nie, ale dzisiejszy wpis będzie dotyczył małych i niedrogich dekoracji do pokoju, które mogą wnieść do niego naprawdę dużo i stworzyć fajny klimat. Po wrzuceniu na instagrama zdjęcia z zakupów z Ikei od razu dostałam kilka próśb o pokazanie wszystkich rzeczy na snapchacie, już wtedy pomyślałam, że fajnie byłoby napisać o tym post na blogu. Dzisiaj opiszę i pokażę tylko kilka rzeczy z Ikei, a także z innych sklepów, a resztę będziecie mogli zobaczyć na początku września w moim poście pt. ,,ROOM TOUR" -  oczekujcie go z niecierpliwością :) 
Teraz bez zbędnego przedłużania przejdę do pokazywania moich małych skarbów.

1. ZDJĘCIA 
 (wywołane dla mnie przez Polabora)

Wydaje mi się, że każdy lubi zdjęcia. Jest to jedna z bardziej uniwersalnych ozdób, której można użyć wszędzie i zawsze, niezależnie od płci. Dzięki zdjęciom przywołujemy wspomnienia, a przy okazji dodają uroku naszemu pokojowi (sczególnie zdjęcia w stylu vintage). Osobiście jestem fanką ozdabiania pokoju zdjęciami, dlatego też szykuję całą, pustą ścianę, aby za pomocą sznureczka i małych klamerek obwiesić ją zdjęciami.


2. ROŚLINKI 
(wszystkie ze zdjęcia można zakupić w Ikei)

Nigdy wcześniej nie miałam roślin w swoim pokoju, ponieważ jestem zbyt leniwa i nie chce mi się o nie dbać, jednakże ostatnio każdy, kto wchodził do mojego pokoju stwierdzał, że za mało w nim przyrody. Słowa te pozostały mi w głowie, a po kilku dniach stwierdziłam, że muszę coś z tym zrobić i zdecydowałam, że kupię kaktusy. Dlaczego akurat kaktusy? Nie są zbyt wymagające i nie muszę podlewać ich codziennie, z tego co czytałam latem powinnam co tydzień, a zimą co miesiąc, więc nie jest źle. Jak dla mnie są mega urocze, przez co mam ochotę się nimi zajmować. Przy okazji kupiłam dosyć popularną, sztuczną trawę, która spoczywa spokojnie na moim biurku. Teraz nikt mi już nie powie, że w moim pokoju jest za mało zieleni :)


3. ŚWIECZKI
(te w słoiczkach są z Primarka, a reszta z Ikei)

O świeczkach chyba zbyt wiele pisać nie muszę, tylko tyle, że jestem ich największą fanką. Większość ludzi kocha zapachowe świeczki, chociaż znam też osoby, które za nimi nie przepadają. Jeśli mam być szczera - ja skupuję świeczki nałogowo i mam je porozstawiane po całym pokoju (i łazience). Dzięki nim łatwiej jest mi się zrelaksować, szczególnie podczas picia ciepłej herbaty i czytania ulubionej książki po ciężkim dniu.


4.OSŁONKI NA DONICZKI
(Ikea)

Osłonki z Ikei pewnie każdy już zna, a ja jestem kolejną osobą, która się w nich zakochała. Jeśli jesteście w Ikei, a jeszcze ich nie macie, to koniecznie zwróćcie na nie uwagę. Do tych osłonek można powkładać wszystko i wygląda to estetycznie oraz ładnie. Plusem jest to, że są bardzo solidnie wykonane i niedrogie. Ja w jednej trzymam swoje pędzle do makijażu, a w drugiej przybory szkolne.


5. PIERDÓŁKI
 (wieża Eiffla od babci, budzik Ikea, skarbonka Home&You)

Niby niepotrzebne, niby tylko zajmują miejsce, ale nadadzą charakteru każdemu wnętrzu - pierdółki. Mniejsze lub większe, droższe lub tańsze, ładniejsze lub brzydsze, ale i tak każda z tych rzeczy sprawi, że pokój będzie bardziej swojski i przytulny. Nie skupuję zbyt wiele takich gadżetów, ale mam ich zdecydowanie więcej niż na zdjęciu, tutaj pokazuję moje ulubione. Wszystkie czynią mój pokój wyjątkowym i nigdy bym ich nie wyrzuciła, ani nie oddała.


6. TAPETY
(moje zostały zakupione w Obi)

Jeżeli posiadacie w swoim pokoju pustą ścianę i nie macie pomysłu co z nią zrobić, to bardzo polecam tapety. Zastanawiałam się długo nad ich zakupem, ale w końcu pojechałam do Obi i je zamówiłam. Moje mają dać efekt białej cegły na ścianie, zobaczymy, jak to wyjdzie. Na pewno pokażę wam zdjęcia po skończonym tapetowaniu.
 
 
7.  DIY
 (pompony od ArtPompon)

,,Zrób to sam'' w moim przypadku niezbyt się sprawdza, ponieważ po pierwsze nie mam talentu, a po drugie jestem leniem. Niby przyznaję się do tego otwarcie, ale z drugiej strony stale staram się walczyć z moim lenistwem, które już nie raz pokrzyżowało moje plany, bo najzwyczajniej w świecie mi się nie chciało. Mam jednak dobrą wiadomość dla osób bez talentu i leni - możecie zamówić internetowo rzeczy DIY, są one na pewno wyjątkowe, bo nie da się ich znaleźć w każdym sklepie i osoba, która je robi stara się specjalnie dla nas żeby jak najbardziej nam się spodobało. Ja akurat zamówiłam pompony od ArtPompon i dodają fajnego klimatu w moim pokoju. Można powiedzieć, że są zwyczajne, ale jednak mają w sobie ,,to coś'', dlatego polecam rzeczy DIY - można je znaleźć tanio w internecie, a jak ekstra wyglądają!


8. LAMPIONY
(Ikea)

Ostatnia kategoria to nic innego jak lampiony. Nie wyobrażam sobie, aby w moim pokoju miało nie być chociażby jednego lampionu (szczególnie porą jesienną i zimową). Nadają niesamowitego klimatu i według mnie nic nie jest w stanie ich zastąpić! Możecie je znaleźć w każdym sklepie, ale w Ikei wybór jest ogromny i nigdy nie mogę się zdecydować który wziąć. Ten ze zdjęcia kosztował mnie dziesięć złotych, a jestem z niego bardziej zadowolona niż z nowej pary butów - to się właśnie nazywa lampionoholizm! Owszem, wymyśliłam to uzależnienie na poczekaniu :)
 


Mam nadzieję, że udało wam się zaczerpnąć jakąś inspirację z tego posta. Jeżeli żadna z moich propozycji nie przypadła wam do gustu, to koniecznie oczekujcie wrześniowej wycieczki po moim pokoju, podczas której pokażę wam o wiele więcej. 

Trzymajcie się i do usłyszenia!
Buziaki, Wiktoria ♥

10 komentarzy:

  1. Super! <3 Na snapie oglądam Cię i Jess od początku , czyli od Jessmli,jednak na bloga zaglądam pierwszy raz :* I jestem zaskoczona O,o, zaskoczona ale pozytywnie *,* Blogów nie czytam, jednak twój bardzo mi się spodobał i mam zamiar go śledzić dalej <33
    Pozdrawiamm *<*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz! XD
    Świetny post!!! Dopiero teraz mg skomentować, ale to mniejsza. Myślę, że teksty tutaj są wyjątkowe! Nie wiem czemu, ale bardzo przyciągają na twoim blogu są superrrr! ♥,♥ Zazwyczaj nie przeglądam ŻADNYCH blogów u NIKOGO! Ale ten, Twój jest wyjątkowy! *.*
    Pozdrawiam Sara, ta ze snapa hihi <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam połowę z tych rzeczy i świetnie mi umilają pobyt w pokoju ;)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie dodatki! Świetnie się prezentują w pokoju!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie ładne, delikatne zdjęcia!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne rzeczy, niby takie drobiazgi, a od razu zmieniają wnętrze:) Buziaki:*"http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podobają mi się roslinki *-* Kaktusiki są takie urocze ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, woow ;*
    rbrunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń