piątek, 2 września 2016

A co ludzie powiedzą...

   Dziś trochę inaczej niż dotychczas, poważniej. Od jakiegoś czasu dostaję coraz więcej mejli z zapytaniem: ,,Co zrobić, kiedy ludziom nie pasuje to, co robię?''. Moja odpowiedź jest prosta: Nie przejmuj się opinią innych, tylko zastanów się, czy to, co robisz sprawia radość Tobie. Jeśli sprawia - super, teraz chyba już wiesz, co zrobić i nie muszę się dalej rozwodzić na ten temat. Ach, gdyby ta odpowiedź wystarczałaby każdemu i utwierdzała w przekonaniu, że warto robić to, co się kocha nie zważając na opinię innych ludzi, to teraz siedziałabym dumna z siebie, że pomogłam dużej ilości osób, które mnie czytają lub oglądają. Niestety tak nie jest. Może czasami to pomaga, ale nie znam zbyt wiele przypadków u których jedno zdanie pomogło w zmianie nastawienia do ludzi i przede wszystkim -  do życia. Jestem tylko człowiekiem, niezależnie od tego, czy widzicie mnie jako wzór do naśladowania, kogoś "lepszego" bo mam bloga i trochę większe grono ludzi, którzy mnie obserwują i w pewnym stopniu są ciekawi mnie i mojego życia. Z racji tego, iż jestem człowiekiem cudów nie zdziałam. Mogę jedynie zapewnić wszystkich razem i każdego z osobna, że to, co robię sprawia mi największe szczęście i satysfakcję. Szczerze - mało obchodzi mnie opinia na temat tego co robię osób z mojego otoczenia, które czekają tylko na to, aby w końcu powinęła mi się noga. Bardzo ważne jest, aby znaleźć choćby jedną osobę, która będzie wspierać was w tym co robicie, w waszej pasji. Zdarzają mi się dołki, bo ktoś stara mi się dopiec w chamski sposób, nagrywając snapy, w których mnie naśladuje, czy cokolwiek innego, ale mam najlepszą przyjaciółkę i najlepszego chłopaka, którzy nie pozwolą mi się poddać :) Nie chcę udawać jakiegoś mówcy motywacyjnego, psychologa etc. ale chciałabym, abyście nie skrywali pasji, życie jest tak krótkie, czy warto tracić czas na zastanawianie się komu podoba się to, co robimy, a komu nie? Na to pytanie możecie sobie już odpowiedzieć sami w waszych głowach. Co do pytań o to jak zachowywać się w nowej szkole, aby ludzie nas polubili - polecam być po prostu sobą, albo lepszą wersją samego siebie. Warto być miłym dla ludzi i przede wszystkim uśmiechniętym. Polecam wyjść z przyjazną ręką i jakąś ciekawą inicjatywą, jeśli dana osoba nas zainteresuje, nie warto czekać! Może jakieś wyjście do kina, na lody, czy po prostu na spacer? Kiedy będziemy otwarci na ludzi, oni będą otwarci na nas i na pewno zawrzemy fajne znajomości, a klasa nas polubi od pierwszych dni. Tymczasem zapraszam do obejrzenia prostej stylizacji, którą wymyśliłam na trochę chłodniejsze dni. Sklepy w których znalazłam rzeczy będą podpisane pod ostatnim zdjęciem. Buźka!






Buty - DEICHMANN
Spodnie & sweterek - ZARA
Okulary - ZERO UV 

9 komentarzy:

  1. Bardzo mądry post kochana! ❤ super, że poruszasz takie tematy 😀
    Buziaki,
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia i bardzo dobry wpis.
    Jesteś mega pozytywną osobą,trzymaj tak dalej ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Trzeba robić swoje - zawsze! Boskie zdjęcia!
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post.
    http://natalkakulach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne zdjęcia! ♥
    Uważam dokładnie tak samo jak Ty. Przejmując się opinią innych stracimy wiele z własnego życia. A nie warto, bo życie jest darem i powinniśmy z niego czerpać jak najwięcej się da ;)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja :) Mam w szkole kolegę, który nagrywał/nagrywa jakieś filmiki na youtubie i szczerze mówiąc "śmiali" się z niego tylko przez chwilę, ale przez brak reakcji z jego strony, przestali to robić, a on dalej nagrywał :) To jest bardzo dobry przykład, żeby nie reagować...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie możemy się ukrywać z naszymi zainteresowaniami, przejmując się co ludzie powiedzą! Cudne zdjęcia i outfit<3

    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!

    Pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite zdjęcia, zajawka była jednego z nich na Instagramie, haha ♥ Uważam, że nikt nie powinien się kierować opinią innych, masz rację! jeśli ktoś jest szczęśliwy z tego co robi, i jak to robi to nie powinien sugerować się tym co mówią inni, bo oni są jak hejterzy, czekają, aż zrezygnujemy z tego co sprawia nam radość demotywowując nas do tego - to jest ich jedyny cel!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń