sobota, 24 września 2016

ALL BLACK

Hej!

Trochę mnie tu nie było, ale kto ogląda snapa pogaduchowego (jess_viki) już od dawna wie dlaczego. Wpłynął na to głównie brak czasu i  moja choroba, ale mniejsza z tym. W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam moją propozycję na jesienną stylizację, która nadaje się nie tylko do szkoły, ale także na ważniejsze wyjścia wymagające bardziej eleganckich ubrań niż zwykłe jeansy i bluza. Jest ona złożona jedynie z czarnych elementów, ponieważ czasami uwielbiam się ubrać na czarno nie przełamując tego żadnym innym kolorem. Wkrótce chciałabym wprowadzić zmiany na moim blogu: na pewno chcę rozpocząć pisanie postów w dwóch językach, już nawet przygotowałam kilka tekstów do wpisów, ale póki co chcę nadrobić zaległości i przede wszystkim popracować nad systematycznością, a dopiero później wprowadzać mniej potrzebne, dodatkowe rzeczy. Aktualnie mam zamiar skupić się na wstawianiu dwóch postów tygodniowo! Najważniejsza jesienna zmiana to inne nastawienie do tej pory roku, ale o tym w kolejnym wpisie, który pojawi się na dniach. Teraz zapraszam was do obejrzenia mojej stylizacji, mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu i może któraś z was się nią zainspiruje. Firmy rzeczy są podpisane pod ostatnim zdjęciem :)







Buty - DEICHMANN
Sukienka - PRIMARK
PŁASZCZYK - PEPERUNA
Okulary - ZERO UV
 
Co myślicie o tej stylizacji? Też uwielbiacie od czasu do czasu ubrać się całe na czarno?
Czekam na wasze odpowiedzi i całuję, Wiki  

9 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się płaszczyk :)
    Sukienka też jest świetna! :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja! <3 Taka klasyczna :)
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://www.photoalexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja:D Bardzo mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja :)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super :)
    Klasa, klasa, klasa - to co uwielbiam :)

    wixonka.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam te zdjęcia na instagramie, są przepiękne!
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju! Świetne zdjęcia i stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestawienie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie ci w tej stylizacji! :*
    http://juliamastalerz.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń